top of page

dišeči portreti

nataša špiranec maurer - aromaterapija: dišeči portreti

iz različnih razlogov (nepopolna skupina teh razlogov vključuje faks, dolgčas, radovednost in zakaj pa ne) sem se odločila, da se naučim malo o aromaterapiji. pa sem pobrskala po osnovnih (beri: 'enciklopedijah') velikih in malih knjigicah o izbrani temi. prvih nekaj sem vedno začela brati zelo zagnano, firbčna do amena. začetki so bili še nekoliko upravičeni do te moje zagnanosti, vendar se je počasi vedno bolj in bolj zatikalo... začelo se je ponavljati, človek hitro ugotovi, da ne bo nikjer nič konkretnega naučenega, rožice in njihove dišeče esence so pač dobre za dušo. s čimer se sicer strinjam, ampak nekako sem vedno pričakovala več. natančna, določena navodila. potem pa so tu še skupki dišečih rož, spet sem o vsaki začela brati zagnano in navdušeno, preden sem prišla do konca opisa sem na žalost že pozabila o kateri točno berem, ker so, iskreno povedano, vse dobre za dušo, ene pomirjajo, druge poživljajo, tretje razkužujejo. to je to. preostanke knjig sem samo na hitro preletela.

aromaterapijo nataše špiranec maurer sem preletela le ob neskončnem naštevanju takšnih in drugačnih lastnosti posameznih rožic, rastlinic, olupkov, dreves in koreninic. preprosto zato, ker res ne bi nič odnesla od poglobljenega branja, niti ni bilo mišljeno, da se bere kot roman. napisano je kot enciklopedija, jasna, lepo razvrščena, poglobljena enciklopedija. ki ji istočasno uspe ujeti ravno prav strokovnosti, da dobimo malo več kot dišavice v zraku, ki prijetno dišijo, izražene na preprost, laičen način, da ustvari ravno prave temelje za nas, radovedne laike, povrhu pa še obdrži tisti skrivni pridih 'dobrega za dušo', ki ga včasih pač ne moremo razložiti in prav je tako. ob vseh razlagah in navodilih pa dobi bralec še konkretna, praktična navodila od 'vrži sol v posodo take in take oblike, dodaj 3 kapljice tega in tega olja, vrži v toplo vodo tik preden se vanjo namočiš še sam in uživaj'. iskrena in globoka hvala.

naučila sem se, da je aromaterapija drag šport, da pa se, hvalabogu, lahko človek tudi znajde, še posebej, če se drži enostavnih pravil, ki jih omenja tudi maurerjeva. začni počasi, postopoma, na enostaven način, sprašuj, beri, brskaj in predvsem uživaj v malenkostih.

mogoče svet stoji na nežnem vonju pomaranče in se zaljubljamo v dišeče utripe vrtnice. kaj pa kdo ve.

bottom of page