top of page

ne še ena ljubezenska zgodba

mirt komel - pianistov dotik

waaaaaaw .... tale je bila pa res samo nora. naravnost med klasike brez najmanjšega dvoma. zgodba bajno dobra pa istočasno tako zelo zmedena, da bi človek težko rekel o čem točno se gre. kot pri dobrih klasikih, ko se gre o vsem in o ničemer. besede, stavki. fenomenalno. že dolgo, zelo dolgo časa nisem brala nekaj tako zelo dobrega, in spet sem več kot ponosna, da je delo slovenskih rok.

če je kdo prebral opis, govorimo o ljubezenski zgodbi. to je res. hkrati pa govorimo o zgodbi osamljenega človeka, ki je svoj smisel našel v svojem talentu - igranju klavirja. ki je izgubil in hkrati na novo ta svoj smisel tudi ponovno našel v tem talentu. govorimo o zgodovini, o družini, o kulturi. o bolezni in osebnosti. mirt komel je našponan filozof, takšne sorte, kjer se počutim popolnoma nepismeno, kadar ga poslušam na predavanjih (tako je, fant predava na kulturologiji). izgubim se, ne poznam 3/4 vseh besed, tisto kar poznam, so običajno kaki vezniki pa sem in tja kakšno ime. zato me je bilo majceno strah prebrati knjigo izpod komelovega peresa, še posebej, če jo komentira drugi filozof, boštjan narat. mogoče ga poznate kot umetnika, ustvarjalca, glasbenika, pisca raznoraznih člankov in kolumen. jaz ga poznam kot - pozor pozor - profesorja filozofija. jap. dva sta se podpisala pod to knjigo in oba sta bila moja profesorja filozofije. prvi na faksu, drugi v gimnaziji. mogoče je drugi malo manj zakompliciran, ker je na splošno manj zakompliciran, ali pa je že takrat vedel, da se pogovarja z ljudmi ne ravno njegovega kova ko se pride do izobrazbe. kakor koli. visoka kombinacija in veliko potenciala, da je vse skupaj samo ena velika, nerazumljiva zmeda, ki se jo bom trudila prebrati pa ne bo in ne bo šlo.

kako zelo me veseli, da to ni res!! tako zelo. besede kar letijo, še vedno smo na visokem nivoju, ni lahkotno branje 'preprostih kriminalk in vikendaških ljubezenskih zgodb', zato pa smo v dobri sferi čisto pravih klasikov, in klasike obožujem. veseli me, da je to še en dober in zanimiv dodatek k moji zbirki. se že lotevam medsočja.

bottom of page