top of page

dansko iskanje najsrečnejših ljudi na svetu

meik wiking - lykke: dansko iskanje najsrečnejših ljudi na svetu

nemogoče je zgrešiti oranžno nadaljevanje danske umetnosti dobrega življenja meika wikinga. celo za takšnega anti-socialca kot sem sama, brez facebooka. zdi se, da je lykke povsod, in začuda se ne čutim, kot da ponavljam, pač plavam s tokom, sledim čredi, ampak mi je vse skupaj zelo všeč. vsaj mene sta obe knjigici (o hygge) spravili v zelo dobro voljo. sklepam, da tudi koga drugega. in če je to vse, kar dosežeta, potem že vidim napredek v trenutnem stanju sveta.

osebno me zadeva zanima zaradi več stvari: ena je pač tema - ljudje, in to je moj študij. druga je raznolike kulture po svetu - pa smo spet pri mojem študiju.

osreči me vse skupaj zato, ker je preprosto, z ravno prav statistike, da vse skupaj ne izpade mešanje megle, vmes je polno konkretnih praktičnih nasvetov, kako biti bolj srečen, v to zmes sodi tudi, kako osrečevati druge (osrečevanje drugih nas namreč dela bolj srečne). da pa ne sodim knjige samo po platnici, naj povem, da je tudi notranjost enako luškana in pozitivna, kot se vidi na prvi pogled. edina napaka, ki jo ponavljajo že drugič, so miniaturne črkice.

želim si, da bi imela milijon knjig in jih samo delila naokoli. vsak bi si prebral eno poglavje, res ni dolga zadeva, pa še leti zraven. se osredotočil na tisto eno poglavje, spremenil točno to v svojem življenju. ali pa samo prebiral celo knjigico. človek je res malo srečnejši že samo s tem, ko jo bere. in to ne na tak tipičen 'berem knjigo, torej sem zadovoljen' način. bolj na tak 'berem lepe misli, zato mislim lepo' način. mogoče, ker živim v sloveniji, tukaj se pa radi pritožujemo, ampak meni je to lepa sprememba.

bottom of page