top of page

kjer se je vse začelo

robin s sharma - menih, ki je prodal svojega ferrarija

pri knjižnih serijah se mi velikokrat zgodi, da ne sledim vrstnemu redu. načeloma se ne obremenjujem, v kakšnem vrstnemu redu knjige pridejo k meni, včasih mi je še všeč, da vem, kako se bo končalo, ne vem pa točnega postopka. serije o menihu, ki je prodal svojega ferrarija, sem začela s odkrij svojo usodo. ta me je razočaral po celi črti, resno sem razmišljala o pivski igrici. ideja je še vedno atraktivna, je pa res, da sem se tokrat zelo namenoma najprej vrnila na začetek. da vidim, če je vse tako porazno, ali pač avtorju samo zmanjkuje idej. oboje je res. robin s sharma ni pisatelj, človek sicer to lahko preživi. hkrati pa na žalost ni niti približno originalen. sicer v manjši skrajnosti, pa vseeno - menih, ki je prodal svojega ferrarija je skupek stari, ne originalnih zgodb in citatov, ki jih en nekoč uspešni, potem propadli odvetnik, ki je visoko v himalaji odkril skrivnost življenja pripoveduje drugemu uspešnemu, na-tem-da-je-propadlemu odvetniku. pogovor se odvija skozi eno noč, začne zvečer, konča ob jutranjem svitu. in to je to. pogovor. zgodbe. citati. čeprav bi bolj kot pogovor morala najbrž reči monolog. z nasprotne strani spet nobenega izziva, nobenega pametnega vprašanja, samo komentarji, spodbude in slepo sprejetje. človek namreč lahko obrne svoje življenje okoli na podlagi enega zanimivega, izven konteksta vzetega in grdo posplošenega citata.

resnično si želim, da bi ljudje razmišljali bolj kot to.

bottom of page