top of page

vernik v nezemeljsko

eva mahkovic & eva mlinar - vinjete straholjubca

kot že omenjeno pri evi mahkovic nisem preveč za sorte knjig, ki so sestavljanke - pesmi, kratke zgodbe, fb statusi, ... pa me je deklič prepričal, kar goltala sem tiste njene puzzle. lotila sem se še vinjet, brez da bi v resnici vedela, kaj so. sem naredila domačo nalogo in povprašala prijateljico slovenistko.

dekadenčna, impresionistična črtica.

kul. še dobro, da sem prej prebrala zbirko vinjet, sicer mi tole ne bi povedalo veliko več. dekanco si predstavljam približno, tudi impresionizem mi zveni zvonec. kar sta naredili eva & eva najbrž ni iz tega sveta. eva mahkovic je ustvarila popolnoma nov svet s popolnoma novimi pravili, brez vsakršne logike (alica iz čudežne dežele je dojenček v plenicah v primerjavi z njeno polno odraslo vladarico). čeprav v resnici je logika, v resnici se liki pojavljajo, se kraji pojavljajo, občutek imam, če bi imela nekaj 10 pik večji iq, bi mi bila zadeva popolnoma jasna. še vedno pa bi ostajala groteskno čudaška. obožujem jo.

kapo dol, ogromno spoštovanja, še malo straho(spoštovanja), če sem iskrena. to je domišljija, to je ustvarjalnost. več ne znam niti povedati, kaj šele razložiti.

bottom of page