top of page

topshop pravilo

mel robbins - pravilo 5 sekund

za pravilo petih sekund sem slišala že par let nazaj, takrat preko ted x govorov. ne spomnim se poslušanja, spomnim se prebiranja spletne strani in prepričanja, da zna rešiti marsikateri problem pri odločanju, ne toliko mojega, kot problem odločanja mojega dragega. medtem ko se sama brezglavo vržem ponavadi bolj kot ne impulzivno odgovorim z ja na tisto, kar mi trenutno zapaše, ima sam večje probleme. od pravega odtenka istega modela čevljev, do tega, da se zbrca s kavča in pač naredi kar je ali treba ali pa v resnici hoče. če smo čisto iskreni, rešilo bi probleme 'nehaj komplicirati'.

v to smer sem pričakovala, da bo knjiga šla. no, zavila je veliko globje, do tega, da pravilo zdravi depresijo, napade tesnobe, itd. (čeprav, štejem ji v plus, da včasih človek pač potrebuje tablete, če je zadeva resna, prosim pojdite tudi do zdravnika). pravilo spreminja življenja, uporabniki hujšajo na veliko, začenjajo lastne posle, nove službe, nove zveze, se prijavljajo na fakultete po letu petdeset. zadeva je praktično čudežna.

to je to, ves čas na repeat. približno petdeset strani knjige bi bilo popolnoma dovolj, treba je vmes podeliti zgodbe srečnikov, ki jim uspeva v življenju, zahvala gre pravilu pet sekund. najprej beremo povzetek zgodbe, s citati in navedki, potem pa lahko vse skupaj preberemo še kar preko screenshota, da bomo videli na lastne oči in bolj verjeli. ni kaj. se pa hitro bere.

druga škoda (poleg ponavljanja) je topshop stil pisanja. samo besedilo je tako navdihujoče, da bi skakal od veselja, pove pa zelo malo, nenehno se ponavlja, vmes podčrtuje pomembne stavke, zadebeli še pomembnejše besede. ob čemer me je pa bolelo srce, čisto vsakič znova in znova, je zapis #pravilopetsekund. ne, ko je omenjalo spletne strani, vabilo k sodelovanju, itd. itd. zapis s heštegom se je zgodil praktično kar tako, sredi stavka, kot da ime pravilo pet sekund samo zase ni dovolj, potrebuje lojtrico zraven, da dobi na veljavi. primer: ko sem začela uporabljati #pravilopetsekund se mi je življenje obrnilo na boljše. in ne, to ni citat z interneta, to je del avtoričine izpovedi o odkritju neverjetne čudežne tablete. vse, kar mi je manjkalo, je obljuba, da to še ni vse. če pokličem v naslednjih petih minutah, potem zraven dobim še ... nekaj? še eno knjigo? še boljšo novo službo, kot bi jo že sicer? ah. nisem se uštela. čisto zadnja stran se začne z veliki črkami, belo na črni podlagi -

če vam je bila knjiga všeč, vam bo to brezplačno darilo še bolj!

odlično, ni kaj. škoda res zabavne, enkratne, hitre rešitve na težave, ki si jih zakompliciramo sami.

bottom of page