top of page

nikarte

sybille berg - nekaj ljudi išče srečo in crkne od smeha

nikar. če veste, kaj je dobro za vas, vaše misli in vašo dušo, potem nikar.

ne razumem, žal mi je, ne morem si predstavljati, kaj pod milim nebom me je pripeljalo, da sem dejansko prebrala celo. ves čas mi je bilo vsaj malenkost slabo, počutila sem se umazano, vse skupaj je bilo ogabno.

ves čas sem upala, zdaj pa bo, zdaj pa pokaže. sigurno. ni šans, da bi kdo to prebral do konca, kaj šele izdal. in prevedel. in izdal še enkrat! nemogoče.

ne te gnusobe.

žal. težko rečem knjigi gnusoba, ampak tale je tako ogabna, da se nočem niti ukvarjati z iskanjem drugih pridevnikov.

fuj.

kao potovanja in iskanje sreče v kapitalizmu kao nekih tipskih posameznikov. ki tega nikakor ne najdejo. vsi na koncu umrejo na najbolj ogabne in nemogoče načine. absolutno nič smešnega. zelo malo pametnega. vsi po vrsti so zamorjeni, depresivni. brez prave globine.

samo fuj.

bottom of page