top of page

še ena detektivka, slovenska

marko radmilovič - kolesar

za marka radmiloviča sem slišala šele pred kratkim, v navezi s samimi pohvalami in oboževanji njegovega kolesarja. radmilovič ni svež na sceni, menda piše priljubljene kolumne, ampak teh tako ali tako ne berem. preveč konteksta mi manjka, preveč resničnega sveta, ki mu ravno z branjem želim pobegniti.

samo zmedena sem. celotna zgodba je prezapletena. dva glavna lika, ki se komajda srečata in imata vsak svoje probleme. teorije zarote in druga svetovna vojna, čeprav naj bi bila spisana po resničnih dogodkih. že naslov težko povežem z dejansko zgodbo, tam nekaj obstranskega že, kaj zelo veliko pa težje. vpletene osebe, ki so glavne pa to niso, nevpletene osebe, ki se izkažejo za ključne. ne vem, meni zgodbe ni prodal, že zaradi načina njenega zapletanja in razpletanja, manjkajo mi oprijemljivi liki, takšni, ki bi jih lahko zares začutila, kot da sedijo zraven mene. tudi njega nekako nisem spoznala, mogoče se je preveč trudil, na koncu postal nekdo, ki to ni? zamaskiran, umetno ustvarjen modelni avtor? takšne težko berem.

sem brala že boljše, detektivke in druge slovenske. mi pa ni žal, kdor hoče vedeti, mora brati.

bottom of page