top of page

vaje čuječnosti za otroke (in njihove starše)

eline snel - sedeti pri miru kot žaba

spet dobila od sodelavke. tokrat druge. ima najstnico (čisto na začetku), in ji je odlična knjiga. posodi mi jo, za dokler jo potrebujem, ampak jo hoče nazaj. tako zelo kratko in jedrnato mi je sporočila nekaj, kar jaz povem z veliko težavo. da hočem knjigo nazaj - namreč. seveda bom upoštevala, knjiga je praktično na poti nazaj, niti en mesec je še nimam.

ponudila mi jo je med enim mojih 'tako zelo sem utrujena od tega otroka' izlivov. nikoli ni pri miru. vse je bitka. hranjenje - bitka. previjanje - bitka. uspavanje - bitka. ne sedi pri miru niti za 20 sekund. in ves čas se moram premikati z njo. rada bi samo sedela 10 minut v kosu. prosim. (ko imam to priložnost v službi, se ne zgodi, ker nisem več navajena biti toliko časa pri miru. hvala, draga hči). skratka. mogoče mi nekoč pride prav tale knjiga. s cd-jem in vajami. kam bom vtaknila cd, nimam pojma.

imela sem namen, da jo preletim. itak še ni relevantna za slabe dve leti starega otroka. res je, ni.

je pa več kot relevantna zame. ni prva knjiga o čuječnosti, ki sem jo prebrala. je pa najbolj kratka in jedrnata, najbolj preprosto razložena, brez odvečnega nakladanja in poduhovljenosti, referenc in statistike, neke teorije, ki to ni. prebrala sem jo nahitro, med kosilom, vsako besedo.

vsakič, ko je mala predivja in sem preutrujena, se usedem kot žaba. in sem pri miru. bo že preživela.

bottom of page