top of page

osebna zgodba

anne-dauphine julliand - dva koraka po mokri mivki

anne-dauphine julliand že poznamo. v posebnem dnevu smo spoznali njeno zgodbo o soočanju. osebna zgodba je prvi del boleče zgodbe o izgubi otroka.

če se ne bojite spoilerjev - izgubila je dve hčerki za isto boleznijo, ostala sta ji dva zdrava sinova. poseben dan je izpoved o tem, kako doživlja rojstni dan prve hčerke, ki je umrla malo pred četrtim rojstnim dnem. druga je umrla pred kratkim, njeno življenje je trajalo veliko dlje, kot bi smelo. zdravljenje, potek bolezni je opisano v obeh, smrt (še) ne.

julliand je verna, dobra, močna, pozitivna oseba. išče lepo, išče ljubezen. v praznovanju rojstnega dne je bilo tega mogoče zame preveč, takrat sem pričakovala bolečino in stisko. tokrat sem pričakovala izpoved, opise vozičkov, dihalnih cevk, terapije. pri prvi sem bila razočarana nad svojimi pričakovanji, očitno se ljudje lahko odzovemo na različne načine, njenega enostavno ne morem občutiti. mislila sem, da mi bo mogoče lažje, če bom poznala celotno zgodbo.

tokrat sem bila samo malo presenečena, v pozitivno smer. zgodba se me je dotaknila, čisto zares. stiskalo me je pa zadrževala sem dih. po smrti je ostala močna, ker med boleznijo ni imela možnosti, da bi se zlomila, samo kup razlogov, da se to zgodi. zaradi tega je postala neverjetno močna. zdaj mogoče bolj razumem.

še vedno si, čudaška v glavi kot sem, želim več konkretnih opisov. dobila sem veliko vzklikov, naštetih občutkov in čustev, vendar razen po licih so mi tekle solze, zlomila sem se, začutila sem ljubezen, nisem začutila vseh teh opisanih čustev. uspelo mi je zadržati dih in solze, ko sem pričakovala velik naliv.

vseeno. anne-dauphine julliand je dokaz: kar te ne ubije, te naredi močnejšo.

bottom of page